Yeni bir atölye doğuyor. Öyle aman aman herkesin görebileceği bir yerde olmasını istemedim, sadece beni gerçekten takip edenler görsün yeter. Çünkü çok büyük bir emek vereceğiz katılanlarla birlikte. Beş kişilik bir grup gayet iyi diye düşündüm. Bir ikincisi olur mu bilmiyorum. Uzun zamandır zoom üzerinden başka eğitimler veriyorum. Madem sistem bize karşı çalışıyor, "Biz de bu sistemi onların yöntemiyle deler geçeriz," diye düşündüm. Kötü mü ettim? Öyle büyük bir patlama var ki çocuklarımızın, gençlerimizin eksikliklerinde. En önemlilerinden biri de yazma ne yazık ki. Yazma konusunda çok yetersiziz ve ana dilimizin inceliklerini bilmiyoruz. Ben de birçok konuda çalışarak, bazen birilerinden eğitim alarak öğrendim. Şimdi de sadece karavan gezintilerimi değil bizzat kalemi eline almış biri olarak naçizane tüm bilgi birikimimi ve tecrübemi bu iş için kullanmak istiyorum. İlgilenen olursa lütfen bizi arasın. Sevgi ve saygılarımla...

Yorumlar

Popüler Yayınlar